Abstract:
Разглядаецца спецыфіка методыкі выкладання вучэбнай дысцыпліны "Сацыяльна-культурнае праектаванне". Апісваюцца асноўныя палажэнні курса, этапы распрацоўкі, прэзентацыі і экспертызы сацыяльна-культурнага праекта. Праектная дзейнасць прааналізавана як сродак уздзеяння на сацыяльна-культурную рэчаіснасць і забеспячэння асобаснага росту студэнтаў - распрацоўшчыкаў праекта. Прыведзены прыклады сацыяльна-культурных праектаў, распрацаваных студэнтамі кафедры педагогікі сацыяльна-культурнай дзейнасці. Важнымі складнікамі методыкі выкладання дысцыпліны з’яўляюцца практыка-арыентаваны падыход і суб’ектная пазіцыя студэнта як распрацоўшчыка сацыяльна-культурнага праекта. У выніку навучання студэнт фарміруецца як самастойная творчая асоба, здольная ствараць вакол сябе інавацыйную крэатыўную прастору.