| dc.contributor.author | Козловская, Людмила Ивановна | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-02T11:27:17Z | |
| dc.date.available | 2025-12-02T11:27:17Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Казлоўская, Л. І. Спецыфіка методыкі выкладання вучэбнай дысцыпліны "Сацыяльна-культурнае праектаванне" / Л. І. Казлоўская // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 158-163. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/31764 | |
| dc.description.abstract | Разглядаецца спецыфіка методыкі выкладання вучэбнай дысцыпліны "Сацыяльна-культурнае праектаванне". Апісваюцца асноўныя палажэнні курса, этапы распрацоўкі, прэзентацыі і экспертызы сацыяльна-культурнага праекта. Праектная дзейнасць прааналізавана як сродак уздзеяння на сацыяльна-культурную рэчаіснасць і забеспячэння асобаснага росту студэнтаў - распрацоўшчыкаў праекта. Прыведзены прыклады сацыяльна-культурных праектаў, распрацаваных студэнтамі кафедры педагогікі сацыяльна-культурнай дзейнасці. Важнымі складнікамі методыкі выкладання дысцыпліны з’яўляюцца практыка-арыентаваны падыход і суб’ектная пазіцыя студэнта як распрацоўшчыка сацыяльна-культурнага праекта. У выніку навучання студэнт фарміруецца як самастойная творчая асоба, здольная ствараць вакол сябе інавацыйную крэатыўную прастору. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | социально-культурное проектирование | en_US |
| dc.subject | разработка проектов | en_US |
| dc.subject | презентация проектов | en_US |
| dc.title | Спецыфіка методыкі выкладання вучэбнай дысцыпліны "Сацыяльна-культурнае праектаванне" | en_US |
| dc.type | Article | en_US |