Abstract:
Адной з асноўных задач сістэмы вышэйшай адукацыі з’яўляецца фарміраванне ў студэнтаў прафесійных кампетэнцый, якія адпавядаюць запатрабаванням працадаўцаў. Поруч з традыцыйнымі формамі навучання сваю эфектыўнасць дэманструюць і інавацыйныя. У артыкуле прааналізаваны асабісты вопыт выкарыстання творчых заданняў у працэсе выкладання спецыяльных дысцыплін для студэнтаў спецыяльнасці «музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны». Творчыя заданні разглядаюцца як адзін са сродкаў развіцця крэатыўнасці, стрэсаўстойлівасці, самастойнасці і фарміравання базавых прафесійных кампетэнцый.