dc.contributor.author |
Лупашко, Ирина Геннадьевна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-17T13:17:44Z |
|
dc.date.available |
2025-01-17T13:17:44Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Лупашка, Ірына Генадзьеўна. Выкарыстанне творчых заданняў у працэсе навучання як сродак фарміравання прафесійных кампетэнцый : (на прыкладзе спецыяльнасці «музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны») / І. Г. Лупашка // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств, посвященный Году мира и созидания (Минск, 23 ноября 2023 г.) / [редкол.: Н. В. Карчевская и др.]. - Минск, 2024. - С. 190-195. - Бібліягр.: 6 назваў. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/30348 |
|
dc.description.abstract |
Адной з асноўных задач сістэмы вышэйшай адукацыі з’яўляецца фарміраванне ў студэнтаў прафесійных кампетэнцый, якія адпавядаюць запатрабаванням працадаўцаў. Поруч з традыцыйнымі формамі навучання сваю эфектыўнасць дэманструюць і інавацыйныя. У артыкуле прааналізаваны асабісты вопыт выкарыстання творчых заданняў у працэсе выкладання спецыяльных дысцыплін для студэнтаў спецыяльнасці «музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны». Творчыя заданні разглядаюцца як адзін са сродкаў развіцця крэатыўнасці, стрэсаўстойлівасці, самастойнасці і фарміравання базавых прафесійных кампетэнцый. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
БГУКИ |
en_US |
dc.subject |
музейное образование |
en_US |
dc.subject |
профессиональные компетенции |
en_US |
dc.subject |
творческие задания |
en_US |
dc.subject |
музейное дело |
en_US |
dc.subject |
историко-культурное наследие |
en_US |
dc.title |
Выкарыстанне творчых заданняў у працэсе навучання як сродак фарміравання прафесійных кампетэнцый |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |