| dc.contributor.author | Лупашко, Ирина Геннадьевна | |
| dc.date.accessioned | 2025-01-17T13:17:44Z | |
| dc.date.available | 2025-01-17T13:17:44Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Лупашка, Ірына Генадзьеўна. Выкарыстанне творчых заданняў у працэсе навучання як сродак фарміравання прафесійных кампетэнцый : (на прыкладзе спецыяльнасці «музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны») / І. Г. Лупашка // Научный поиск в сфере современной культуры и искусства : материалы научной конференции профессорско-преподавательского состава Белорусского государственного университета культуры и искусств, посвященный Году мира и созидания (Минск, 23 ноября 2023 г.) / [редкол.: Н. В. Карчевская и др.]. - Минск, 2024. - С. 190-195. - Бібліягр.: 6 назваў. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/30348 | |
| dc.description.abstract | Адной з асноўных задач сістэмы вышэйшай адукацыі з’яўляецца фарміраванне ў студэнтаў прафесійных кампетэнцый, якія адпавядаюць запатрабаванням працадаўцаў. Поруч з традыцыйнымі формамі навучання сваю эфектыўнасць дэманструюць і інавацыйныя. У артыкуле прааналізаваны асабісты вопыт выкарыстання творчых заданняў у працэсе выкладання спецыяльных дысцыплін для студэнтаў спецыяльнасці «музейная справа і ахова гісторыка-культурнай спадчыны». Творчыя заданні разглядаюцца як адзін са сродкаў развіцця крэатыўнасці, стрэсаўстойлівасці, самастойнасці і фарміравання базавых прафесійных кампетэнцый. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.publisher | БГУКИ | en_US |
| dc.subject | музейное образование | en_US |
| dc.subject | профессиональные компетенции | en_US |
| dc.subject | творческие задания | en_US |
| dc.subject | музейное дело | en_US |
| dc.subject | историко-культурное наследие | en_US |
| dc.title | Выкарыстанне творчых заданняў у працэсе навучання як сродак фарміравання прафесійных кампетэнцый | en_US |
| dc.type | Article | en_US |