Abstract:
У артыкуле разглядаюцца мона- і мультыдысцыплінарны падыходы, аналізуецца іх роля ў вырашэнні задач лінгвістычнага кшталту, многія з якіх могуць вырашацца ў межах ведаў адной адпаведнай галіны. У сваю чаргу існуе шэраг аб'ектаў вучэбна-навуковага характару, якія немагчыма асэнсаваць, усвядоміць без фактаў іншых галін навукі, што ў сваю чаргу спрыяе большай верагоднасці вывадаў, а таксама развіццю навуковага мыслення ў студэнтаў, творчаму вырашэнню многіх актуальных задач, звязаных з выяўленнем і апісаннем значэння і функцыі слова як у нязмушаным маўленні, так і ў мастацкім тэксце.