| dc.contributor.author | Белокурский, Валерий Михайлович | |
| dc.date.accessioned | 2025-12-01T08:11:01Z | |
| dc.date.available | 2025-12-01T08:11:01Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Белакурскі, В. М. Праблемнае выкладанне філасофіі як сродак фарміравання творчай асобы / В. М. Белакурскі // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 32-37. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв. | en_US |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/31741 | |
| dc.description.abstract | Праводзіцца абгрунтаванне думкі аб тым, што праблемны метад навучання дазваляе ў сучасных умовах найбольш эфектыўна развіваць філасофскае мысленне студэнтаў, аналізаваць філасофскія аспекты сацыякультурных праблем, знаходзіць рацыянальныя шляхі ў іх рашэнні. Раскрываюцца ўзроўні праблемнага навучання, а таксама якасці творчай асобы, якія фарміруюцца падчас праблемнага навучання. Аргументавана даводзіцца тое, што арсенал праблемнага метаду дапамагае сёння ў выхаванні не толькі адукаванай, але і творчай асобы, здольнай прымаць нестандартныя рашэнні ў будучай прафесійнай дзейнасці і асабістым жыцці. | en_US |
| dc.language.iso | other | en_US |
| dc.subject | философия | en_US |
| dc.subject | творческие личности | en_US |
| dc.subject | преподавание дисциплин | en_US |
| dc.subject | проблемы в обучении | en_US |
| dc.title | Праблемнае выкладанне філасофіі як сродак фарміравання творчай асобы | en_US |
| dc.type | Article | en_US |