dc.contributor.author |
Васюк, Тамара Ивановна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-25T06:25:50Z |
|
dc.date.available |
2024-01-25T06:25:50Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Васюк, Т. І. Мастацкая адукацыя: праблемы і шляхі рэалізацыі / Т. І. Васюк // Культура Беларуси: реалии современности : XII Международная научно-практическая конференция, посвященная Году мира и созидания (Минск, 12 октября 2023 г.) : сборник научных статей / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская и др.]. - Минск, 2023. - С. 32-35. - Библиогр.: 1 назв. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/28635 |
|
dc.description.abstract |
У артыкуле разгледжаны агульныя праблемы мастацкай адукацыі і шляхі іх рэалізацыі на практыцы. У якасці прыклада аналізуецца педагагічная і мастацкая дзейнасць мастака-педагога, заслужанага настаўніка, члена Беларускага саюза мастакоў Валянціна Пятровіча Пакаташкіна, які за 50 гадоў працы ў Гомельскім Палацы піянераў (цяпер установа адукацыі «Гомельскі дзяржаўны абласны Палац творчасці дзяцей і моладзі») выхаваў больш за 1000 навучэнцаў мастацкага профілю. Адзначана, што роля асобы педагога, асабліва ў выхаванні творчай моладзі, мае вельмі вялікае значэнне ў плане накірунку яе мастацкай дзейнасці. Высокі ўзровень выкладання спецыяльных прадметаў, такіх як малюнак, жывапіс і кампазіцыя, вырашае далейшы накірунак развіцця падрастаючага пакалення мастакоў. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
БГУКИ |
en_US |
dc.subject |
художественное образование |
en_US |
dc.subject |
академический рисунок |
en_US |
dc.subject |
декоративно-прикладное искусство |
en_US |
dc.subject |
композиция (декоративно-прикладное искусство) |
en_US |
dc.title |
Мастацкая адукацыя: праблемы і шляхі рэалізацыі |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |