dc.contributor.author |
Мицкевич, Юлия Владимировна |
|
dc.date.accessioned |
2017-12-21T08:52:28Z |
|
dc.date.available |
2017-12-21T08:52:28Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
Мицкевич, Ю. В. Значение фирменного стиля в формировании положительного имиджа культурно-досуговых учреждений / Ю. В. Мицкевич // Традыцыі і сучасны стан культуры і мастацтваў : зборнік дакладаў і тэзісаў VI Міжнароднай навукова-практычнай канферэнцыі, (Мінск, 19-20 лістапада 2015 года) / Нацыянальная акадэмія навук Беларусі [і інш.]. - Мінск, 2016. - С. 784-786. - Бібліягр.: 12 назваў. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://repository.buk.by/123456789/15147 |
|
dc.description.abstract |
Перцептивная сторона общения |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.subject |
имиджелогия |
ru |
dc.subject |
фирменный стиль учреждений культуры |
ru |
dc.subject |
положительный имидж |
ru |
dc.title |
Значение фирменного стиля в формировании положительного имиджа культурно-досуговых учреждений |
ru |
dc.type |
Article |
ru |