DSpace Repository
Классификация потребителей (целевой аудитории) как основа рекламной деятельности
Login
DSpace Home
→
Материалы конференций, тезисов докладов, семинаров БГУКИ
→
Итоговые научные конференции профессорско-преподавательского состава
→
2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Классификация потребителей (целевой аудитории) как основа рекламной деятельности
Голикова-Пошка, Евгения Владимировна
URI:
http://repository.buk.by/123456789/22391
Date:
2020
Abstract:
Маркетинг
Show full item record
Files in this item
Name:
Klassifikaciya ...
Size:
178.6Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
2018/2019 - Навуковы пошук у сферы сучаснай культуры і мастацтва
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register