DSpace Repository
Особенности имиджа компании как составляющая культуры деловых отношений в Республике Беларусь
Login
DSpace Home
→
Материалы конференций, тезисов докладов, семинаров БГУКИ
→
Итоговые научные конференции студентов, магистрантов, аспирантов
→
2018 - Национальная культура глазами молодых (депонирован в БелИСА)
→
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Особенности имиджа компании как составляющая культуры деловых отношений в Республике Беларусь
Головко, Д. А.
URI:
http://repository.buk.by/123456789/17813
Date:
2018
Abstract:
Профессиональная и деловая культуры. Культура повседневности
Show full item record
Files in this item
Name:
OSOBENNOSTI IMIDZHA ...
Size:
493.2Kb
Format:
PDF
View/
Open
This item appears in the following Collection(s)
2018 - Национальная культура глазами молодых (депонирован в БелИСА)
Search DSpace
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register