Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/996
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШершнева, Татьяна Викторовна-
dc.date.accessioned2013-12-26T12:15:13Z-
dc.date.available2013-12-26T12:15:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШершнёва, Т. В. Психологические механизмы осмысления вербальной информации субъектами образовательного процесса / Т. В. Шершнёва // Экалогія культуры : XVII Міжнародныя Кірыла-Мяфодзіеўскія чытанні, прысвечаныя Дням славянскага пісьменства і культуры (Мінск, 26-28 мая 2011 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў . - Мінск, 2012. - С. 240-244. - (Псіхолага-педагічныя праблемы ў развіцці сучаснай культуры). - Бібліягр.: с. 244 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/996-
dc.description.abstractОбщая педагогикаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectобщая педагогикаru_RU
dc.subjectсубъекты образованияru_RU
dc.subjectвербальная информацияru_RU
dc.titleПсихологические механизмы осмысления вербальной информации субъектами образовательного процессаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:(17) XVII Міжнародныя Кірыла-Мяфодзіеўскія чытанні "Экалогія культуры"



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.