Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9218
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАленюк, Наталья Викторовна-
dc.date.accessioned2016-10-14T08:09:15Z-
dc.date.available2016-10-14T08:09:15Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationАлянюк, Н. В. Выкарыстанне інструментарыя маркетынгу ў працэсе фарміравання прафесійнага мыслення : (вопыт кафедры менеджменту інфармацыйна-дакументнай сферы) / Н. В. Алянюк // Кафедра як асноўны цэнтр падрыхтоўкі спецыялістаў да дзейнасці ў сацыякультурнай і інфармацыйна-камунікатыўнай сферах : матэрыялы навукова-метадычнай канферэнцыі (19-20 лютага 2004 г.) / Беларускі дзяржаўны універсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2005. - С. 10-14.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/9218-
dc.description.abstractВысшее профессиональное образование. Педагогика высшей школыru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectвоспитание студентовru_RU
dc.subjectкафедра вузаru_RU
dc.subjectформы организации обученияru_RU
dc.titleВыкарыстанне інструментарыя маркетынгу ў працэсе фарміравання прафесійнага мысленняru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Кафедра як асноўны цэнтр падрыхтоўкі спецыялістаў да дзейнасці ў сацыякультурнай і інфармацыйна-камунікатыўнай сферах



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.