Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/9218
Title: Выкарыстанне інструментарыя маркетынгу ў працэсе фарміравання прафесійнага мыслення
Authors: Аленюк, Наталья Викторовна
Keywords: воспитание студентов
кафедра вуза
формы организации обучения
Issue Date: 2005
Publisher: БГУКИ
Citation: Алянюк, Н. В. Выкарыстанне інструментарыя маркетынгу ў працэсе фарміравання прафесійнага мыслення : (вопыт кафедры менеджменту інфармацыйна-дакументнай сферы) / Н. В. Алянюк // Кафедра як асноўны цэнтр падрыхтоўкі спецыялістаў да дзейнасці ў сацыякультурнай і інфармацыйна-камунікатыўнай сферах : матэрыялы навукова-метадычнай канферэнцыі (19-20 лютага 2004 г.) / Беларускі дзяржаўны універсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2005. - С. 10-14.
Abstract: Высшее профессиональное образование. Педагогика высшей школы
URI: http://hdl.handle.net/123456789/9218
Appears in Collections:Кафедра як асноўны цэнтр падрыхтоўкі спецыялістаў да дзейнасці ў сацыякультурнай і інфармацыйна-камунікатыўнай сферах



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.