Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/8853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2016-09-23T08:49:30Z-
dc.date.available2016-09-23T08:49:30Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationМіцкевіч, Ю. У. Кампетэнтнасць як умова эфектыўнай дзейнасці менеджэра па рэкламе сацыяльна-культурнай сферы / Ю. У. Міцкевіч // Сацыяльна-культурная дзейнасць: метадалогія, змест, методыка : матэрыялы навукова-практычнай канферэнцыі (4-5 лютага 2003 г.) / Беларускі дзяржаўны універсітэт культуры. - Мінск, 2004. - С. 145-180. - Бібліягр.: с. 180 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/8853-
dc.description.abstractКультурно-досуговая деятельностьru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectкультурно-досуговая деятельностьru_RU
dc.subjectменеджеры социально-культурной деятельностиru_RU
dc.subjectреклама в социокультурной деятельностиru_RU
dc.titleКампетэнтнасць як умова эфектыўнай дзейнасці менеджэра па рэкламе сацыяльна-культурнай сферыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.