Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5894
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУлосович, О. И.-
dc.date.accessioned2015-11-18T07:51:58Z-
dc.date.available2015-11-18T07:51:58Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationУлосович, О. И. Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке / О. И. Улосович // Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры : XXXIX навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў Беларуская дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (26 сакавіка 2014 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 203-208. - Бібліягр.: с. 207-208 (8 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5894-
dc.description.abstractОрганизация библиотечного делаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectорганизация библиотечного делаru_RU
dc.subjectмаркетинг библиотечныйru_RU
dc.subjectмаркетинговые коммуникацииru_RU
dc.subjectбиблиотечные коммуникацииru_RU
dc.titleТеоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотекеru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2014 - Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры (опубликован)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ.pdf234.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.