Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5894
Title: Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке
Authors: Улосович, О. И.
Keywords: организация библиотечного дела
маркетинг библиотечный
маркетинговые коммуникации
библиотечные коммуникации
Issue Date: 2015
Publisher: БГУКИ
Citation: Улосович, О. И. Теоретические аспекты формирования комплекса маркетинговых коммуникаций в библиотеке / О. И. Улосович // Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры : XXXIX навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў Беларуская дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (26 сакавіка 2014 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 203-208. - Бібліягр.: с. 207-208 (8 назв.).
Abstract: Организация библиотечного дела
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5894
Appears in Collections:2014 - Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры (опубликован)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ФОРМИРОВАНИЯ.pdf234.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.