Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛисовская, И. Л.-
dc.date.accessioned2015-11-16T13:02:49Z-
dc.date.available2015-11-16T13:02:49Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationЛисовская, И. Л. Индикаторы эффективности социальной рекламы / И. Л. Лисовская // Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры : XXXIX навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў Беларуская дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (26 сакавіка 2014 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 79-82. - Бібліягр.: с. 81-82 (6 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5866-
dc.description.abstractСоциальная рекламаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectсоциальная рекламаru_RU
dc.subjectубеждающая информацияru_RU
dc.subjectэффективность социальной рекламыru_RU
dc.subjectрекламные кампанииru_RU
dc.titleИндикаторы эффективности социальной рекламыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2014 - Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры (опубликован)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ИНДИКАТОРЫ ЭФФЕКТИВНОСТИ.pdf215.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.