Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5866
Title: Индикаторы эффективности социальной рекламы
Authors: Лисовская, И. Л.
Keywords: социальная реклама
убеждающая информация
эффективность социальной рекламы
рекламные кампании
Issue Date: 2015
Publisher: БГУКИ
Citation: Лисовская, И. Л. Индикаторы эффективности социальной рекламы / И. Л. Лисовская // Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры : XXXIX навуковая канферэнцыя студэнтаў, магістрантаў, аспірантаў Беларуская дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (26 сакавіка 2014 г.) : зборнік навуковых артыкулаў / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 79-82. - Бібліягр.: с. 81-82 (6 назв.).
Abstract: Социальная реклама
URI: http://hdl.handle.net/123456789/5866
Appears in Collections:2014 - Інтэрпрэтацыя сімвала ў нацыянальнай культуры (опубликован)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ИНДИКАТОРЫ ЭФФЕКТИВНОСТИ.pdf215.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.