Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2013-11-25T12:51:54Z-
dc.date.available2013-11-25T12:51:54Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Активизация социально-культурного потенциала рекламы / Ю. В. Мицкевич // Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў. - 2006. - № 6. - С. 98-104. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыякультурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 104.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/577-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдосуговая деятельностьru_RU
dc.subjectкультурно-досуговая деятельностьru_RU
dc.subjectреклама в деятельности культурно-досуговых учрежденийru_RU
dc.subjectреклама социальнаяru_RU
dc.titleАктивизация социально-культурного потенциала рекламыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2006 (6)
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Aktivizaciya social'no-kul'turnogo potenciala reklamyi.pdf345.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.