Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/5382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГоликова, Лариса Федоровна-
dc.contributor.authorДедюля, Наталья Николаевна-
dc.date.accessioned2015-08-13T09:01:39Z-
dc.date.available2015-08-13T09:01:39Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationГоликова, Л. Ф. Менеджмент качества в системе высшей школы: ориентация на потребителя как основной принцип оценки образовательных услуг в БГУКИ / Л. Ф. Голикова, Н. Н. Дедюля // Якасць вышэйшай адукацыі: сучасны стан і тэндэнцыі развіцця : матэрыялы навукова-метадычнай канферэнцыі (4-5 лютага 2014 года) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2015. - С. 30-35. - Бібліягр.: с. 35 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/5382-
dc.description.abstractПедагогика высшей школыru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectпедагогика высшей школыru_RU
dc.subjectкачество высшего образованияru_RU
dc.subjectменеджмент качества образованияru_RU
dc.subjectоценка образовательных услугru_RU
dc.titleМенеджмент качества в системе высшей школы: ориентация на потребителя как основной принцип оценки образовательных услуг в БГУКИru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Якасць вышэйшай адукацыі: сучасны стан і тэндэнцыі развіцця

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MENEDZHMENT KACHESTVA V SISTEME VYISSHEY SHKOLYI.pdf353.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.