Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/437
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2013-11-21T12:10:31Z-
dc.date.available2013-11-21T12:10:31Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Специалист культурно-досуговой сферы как субъект рекламной деятельности / Ю. В. Мицкевич // Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў. - 2009. - № 1 (11). - С. 113-121. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыяльна-культурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 120-121 (15 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/437-
dc.description.abstractРекламаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectпонятие рекламыru_RU
dc.subjectсовременная рекламаru_RU
dc.subjectспециалисты социокультурной сферыru_RU
dc.subjectсубъект рекламной деятельностиru_RU
dc.titleСпециалист культурно-досуговой сферы как субъект рекламной деятельностиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2009, № 1 (11)
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Specialist kul'turno-dosugovoy.pdf464.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.