Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2013-11-21T12:01:49Z-
dc.date.available2013-11-21T12:01:49Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationБачурина, Т. В. Междисциплинарный подход подход к определению понятия рекламы / Т. В. Бачурина // Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў. - 2009. - № 1 (11). - С. 107-113. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыяльна-культурнай дзейнасці). - Библиогр.: с. 112-113 (13 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/436-
dc.description.abstractРекламаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectпонятие рекламыru_RU
dc.subjectсовременная рекламаru_RU
dc.subjectреклама в сфере культурыru_RU
dc.titleМеждисциплинарный подход к определению понятия рекламыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2009, № 1 (11)
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mezhdisciplinarnyiy podhod.pdf388.57 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.