Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4288
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯковчик, Н. О.-
dc.date.accessioned2015-01-06T08:01:02Z-
dc.date.available2015-01-06T08:01:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationЯковчик, Н. О. Технология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культуры / Н. О. Яковчик // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 872-877. - Библиогр.: с. 877 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4288-
dc.description.abstractРекламаru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламные кампанииru_RU
dc.subjectреклама в сфере культурыru_RU
dc.titleТехнология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культурыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tehnologiya mediaplanirovaniya reklamnyih kampaniy v sfere kul'turyi.pdf307.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.