Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4288
Title: Технология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культуры
Authors: Яковчик, Н. О.
Keywords: депонированные рукописи
реклама
рекламные кампании
реклама в сфере культуры
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Яковчик, Н. О. Технология медиапланирования рекламных кампаний в сфере культуры / Н. О. Яковчик // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 872-877. - Библиогр.: с. 877 (5 назв.).
Abstract: Реклама
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4288
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tehnologiya mediaplanirovaniya reklamnyih kampaniy v sfere kul'turyi.pdf307.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.