Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4282
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШыманская, А. Ю.-
dc.date.accessioned2015-01-06T07:35:15Z-
dc.date.available2015-01-06T07:35:15Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationШыманская, А. Ю. Интернет как средство продвижения изделий народных мастеров на рынок культурных товаров и услуг в Республике Беларусь / А. Ю. Шыманская // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 847-851. - Библиогр.: с. 851.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4282-
dc.description.abstractЭкономика культуры, науки и просвещенияru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectэкономика культурыru_RU
dc.subjectинтернетru_RU
dc.subjectпродвижение культурного продуктаru_RU
dc.titleИнтернет как средство продвижения изделий народных мастеров на рынок культурных товаров и услуг в Республике Беларусьru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Internet kak sredstvo prodvizheniya izdeliy narodnyih masterov.pdf301.41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.