Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4273
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХомич, Т. И.-
dc.date.accessioned2015-01-06T07:03:52Z-
dc.date.available2015-01-06T07:03:52Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХомич, Т. И. Социальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичности / Т. И. Хомич // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 814-817. - Библиогр.: с. 817.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4273-
dc.description.abstractРеклама социальнаяru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectреклама социальнаяru_RU
dc.subjectсоциальная рекламаru_RU
dc.subjectнациональная идентичностьru_RU
dc.titleСоциальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичностиru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Social'naya naruzhnaya reklama kak sredstvo formirovaniya nacional'noy identichnosti.pdf304.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.