Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4273
Title: Социальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичности
Authors: Хомич, Т. И.
Keywords: депонированные рукописи
реклама социальная
социальная реклама
национальная идентичность
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Хомич, Т. И. Социальная наружная реклама как средство формирования национальной идентичности / Т. И. Хомич // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 814-817. - Библиогр.: с. 817.
Abstract: Реклама социальная
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4273
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Social'naya naruzhnaya reklama kak sredstvo formirovaniya nacional'noy identichnosti.pdf304.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.