Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4272
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorХвалей, К. А.-
dc.date.accessioned2015-01-06T06:57:45Z-
dc.date.available2015-01-06T06:57:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationХвалей, К. А. Формирование имиджа Республики Беларусь у иностранных туристов средствами визуальной коммуникации : (на примере белорусской рекламы) / К. А. Хвалей // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 811-814. - Библиогр.: с. 813.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4272-
dc.description.abstractИстория культуры Беларусиru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectистория культуры Беларусиru_RU
dc.subjectимидж Беларусиru_RU
dc.subjectвизуальные коммуникацииru_RU
dc.titleФормирование имиджа Республики Беларусь у иностранных туристов средствами визуальной коммуникации : (на примере белорусской рекламы)ru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.