Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4272
Title: Формирование имиджа Республики Беларусь у иностранных туристов средствами визуальной коммуникации : (на примере белорусской рекламы)
Authors: Хвалей, К. А.
Keywords: депонированные рукописи
история культуры Беларуси
имидж Беларуси
визуальные коммуникации
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Хвалей, К. А. Формирование имиджа Республики Беларусь у иностранных туристов средствами визуальной коммуникации : (на примере белорусской рекламы) / К. А. Хвалей // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 811-814. - Библиогр.: с. 813.
Abstract: История культуры Беларуси
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4272
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.