Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4260
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТихонова, С. Г.-
dc.date.accessioned2015-01-05T09:49:27Z-
dc.date.available2015-01-05T09:49:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТихонова, С. Г. Маркетизация ценностей и смыслов современной культуры / С. Г. Тихонова // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 762-766. - Библиогр.: с. 766.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4260-
dc.description.abstractЭкономика культуры, науки и просвещенияru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectэкономика культурыru_RU
dc.subjectмаркетинг в культуреru_RU
dc.subjectмаркетизация современной культурыru_RU
dc.titleМаркетизация ценностей и смыслов современной культурыru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketizaciya cennostey i smyislov sovremennoy kul'turyi.PDF305.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.