Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4260
Title: Маркетизация ценностей и смыслов современной культуры
Authors: Тихонова, С. Г.
Keywords: депонированные рукописи
экономика культуры
маркетинг в культуре
маркетизация современной культуры
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Тихонова, С. Г. Маркетизация ценностей и смыслов современной культуры / С. Г. Тихонова // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 762-766. - Библиогр.: с. 766.
Abstract: Экономика культуры, науки и просвещения
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4260
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Marketizaciya cennostey i smyislov sovremennoy kul'turyi.PDF305.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.