Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4256
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТарасевич, А. И.-
dc.date.accessioned2015-01-05T09:29:50Z-
dc.date.available2015-01-05T09:29:50Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationТарасевич, А. И. Социальная реклама культурно-исторической направленности и ее значение в системе маркетинговых технологий / А. И. Тарасевич // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 745-748. - Библиогр.: с. 748-749 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4256-
dc.description.abstractЭкономика культуры, науки, просвещенияru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectсоциальная рекламаru_RU
dc.subjectреклама социальнаяru_RU
dc.titleСоциальная реклама культурно-исторической направленности и ее значение в системе маркетинговых технологийru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Social'naya reklama kul'turno-istoricheskoy napravlennosti.PDF289.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.