Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4256
Title: Социальная реклама культурно-исторической направленности и ее значение в системе маркетинговых технологий
Authors: Тарасевич, А. И.
Keywords: депонированные рукописи
социальная реклама
реклама социальная
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Тарасевич, А. И. Социальная реклама культурно-исторической направленности и ее значение в системе маркетинговых технологий / А. И. Тарасевич // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 745-748. - Библиогр.: с. 748-749 (5 назв.).
Abstract: Экономика культуры, науки, просвещения
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4256
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Social'naya reklama kul'turno-istoricheskoy napravlennosti.PDF289.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.