Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанец, А. А.-
dc.date.accessioned2015-01-05T08:37:28Z-
dc.date.available2015-01-05T08:37:28Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationСтепанец, А. А. Вирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продукта / А. А. Степанец // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 708-713. - Библиогр.: с. 713 (5 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4247-
dc.description.abstractЭкономика культуры, науки и просвещенияru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectэкономика культурыru_RU
dc.subjectвирусный маркетингru_RU
dc.subjectмаркетинг в культуреru_RU
dc.titleВирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продуктаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virusnyiy marketing kak innovacionnyiy sposob prodvizheniya kul'turnogo produkta.PDF302.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.