Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4247
Title: Вирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продукта
Authors: Степанец, А. А.
Keywords: депонированные рукописи
экономика культуры
вирусный маркетинг
маркетинг в культуре
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Степанец, А. А. Вирусный маркетинг как инновационный способ продвижения культурного продукта / А. А. Степанец // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 708-713. - Библиогр.: с. 713 (5 назв.).
Abstract: Экономика культуры, науки и просвещения
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4247
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Virusnyiy marketing kak innovacionnyiy sposob prodvizheniya kul'turnogo produkta.PDF302.66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.