Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4123
Title: Реклама как средство популяризации деятельности хорового коллектива
Authors: Голубовская, А.
Keywords: депонированные рукописи
хоровое искусство
реклама в хоровом искусстве
популяризация хоровых коллективов
Issue Date: 2012
Publisher: БГУКИ
Citation: Голубовская, А. Реклама как средство популяризации деятельности хорового коллектива / А. Голубовская // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 206-211. - Бібліягр.: с. 211.
Abstract: Хоровое искусство
URI: http://hdl.handle.net/123456789/4123
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reklama kak sredstvo populyarizacii deyatel'nosti horovogo kollektiva.PDF311.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.