Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/4123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолубовская, А.-
dc.date.accessioned2014-12-05T07:52:39Z-
dc.date.available2014-12-05T07:52:39Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationГолубовская, А. Реклама как средство популяризации деятельности хорового коллектива / А. Голубовская // Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання : даклады, прачытаныя на XXXVII выніковай навуковай канферэнцыі студэнтаў і магістрантаў Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў (18-19 красавіка 2012 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 2012. - С. 206-211. - Бібліягр.: с. 211.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/4123-
dc.description.abstractХоровое искусствоru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectдепонированные рукописиru_RU
dc.subjectхоровое искусствоru_RU
dc.subjectреклама в хоровом искусствеru_RU
dc.subjectпопуляризация хоровых коллективовru_RU
dc.titleРеклама как средство популяризации деятельности хорового коллективаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2012 - Сучасны культурны працэс: праблемы, перспектывы, метады даследавання (депонирован в БелИСА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Reklama kak sredstvo populyarizacii deyatel'nosti horovogo kollektiva.PDF311.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.