Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/359
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБачурина, Татьяна Владимировна-
dc.date.accessioned2013-11-20T12:20:27Z-
dc.date.available2013-11-20T12:20:27Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationБачурына, Т. У. Міфалагізацыя рэкламнага вобраза / Т. У. Бачурына // Веснік Беларускага дзяржаўнага універсітэта культуры і мастацтваў. - 2010. - № 2 (14). - С. 28-32. - (Теория и история культуры). - Бібліягр.: с. 32 (8 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/359-
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectрекламаru_RU
dc.subjectрекламный образru_RU
dc.subjectмифологизация рекламного образаru_RU
dc.subjectтехнологии в сфере рекламыru_RU
dc.subjectрекламные технологииru_RU
dc.titleМіфалагізацыя рэкламнага вобразаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2010, № 2 (14)
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mіfalagіzacyiya re'klamnaga vobraza.pdf435.45 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.