Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3304
Title: Проблемы визуализации в рекламной коммуникации
Authors: Мицкевич, Юлия Владимировна
Keywords: маркетинг
организация маркетинговой деятельности
рекламная коммуникация
визуализация рекламы
визуальная составляющая рекламы
Issue Date: 2014
Publisher: БГУКИ
Citation: Мицкевич, Ю. В. Проблемы визуализации в рекламной коммуникации / Ю. В. Мицкевич // Веснік Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў. - 2014. - № 1 (21). - С. 91-95. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыяльна-культурнай дзейнасці). - Бібліягр.: с. 94-95 (8 назв.).
Abstract: Маркетинг
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3304
Appears in Collections:2014, № 1 (21)
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PROBLEMYI VIZUALIZACII V REKLAMNOY KOMMUNIKACII.pdf345.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.