Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3304
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМицкевич, Юлия Владимировна-
dc.date.accessioned2014-06-24T14:04:19Z-
dc.date.available2014-06-24T14:04:19Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМицкевич, Ю. В. Проблемы визуализации в рекламной коммуникации / Ю. В. Мицкевич // Веснік Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў. - 2014. - № 1 (21). - С. 91-95. - (Тэорыя, методыка і арганізацыя сацыяльна-культурнай дзейнасці). - Бібліягр.: с. 94-95 (8 назв.).ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3304-
dc.description.abstractМаркетингru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectмаркетингru_RU
dc.subjectорганизация маркетинговой деятельностиru_RU
dc.subjectрекламная коммуникацияru_RU
dc.subjectвизуализация рекламыru_RU
dc.subjectвизуальная составляющая рекламыru_RU
dc.titleПроблемы визуализации в рекламной коммуникацииru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:2014, № 1 (21)
НАУЧНЫЕ РАБОТЫ ППС, АСПИРАНТОВ И СОИСКАТЕЛЕЙ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PROBLEMYI VIZUALIZACII V REKLAMNOY KOMMUNIKACII.pdf345.49 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.