Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/31825| Title: | Сучасныя патрабаванні ў сферы падрыхтоўкі кадраў ва ўмовах бесперапыннай мастацкай адукацыі |
| Authors: | Шауро, Григорий Федорович |
| Keywords: | художественное образование подготовка кадров изобразительное искусство |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Шаура, Р. Ф. Сучасныя патрабаванні ў сферы падрыхтоўкі кадраў ва ўмовах бесперапыннай мастацкай адукацыі / Р. Ф. Шаура // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 462-467. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 4 назв. |
| Abstract: | Бесперапынная мастацкая адукацыя ў рамках практыка-арыентаванай падрыхтоўкі спецыялістаў прадугледжвае наяўнасць такіх адукацыйных структур, як мастацкія школы, каледжы і гімназіі мастацтваў, установы вышэйшай адукацыі ў сферы мастацтва - мастацкая акадэмія і спецыялізаваныя факультэты і кафедры ўніверсітэтаў. Пасля дыпломная падрыхтоўка спецыялістаў у галіне тэорыі і гісторыі мастацтва ажыццяўляецца праз магістратуру, аспірантуру і дактарантуру. Узгадваецца, што кожны этап мастацкай падрыхтоўкі мае канкрэтныя мэты і задачы. У іерархічнай складаючай бесперапыннай мастацкай падрыхтоўкі працэс адукацыі прадугледжвае авалоданне ведамі, якія з’яўляюцца неабходнымі і дастатковымі для кожнай новай адукацыйнай ступені. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/31825 |
| Appears in Collections: | 2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 86_SUChASNIYa_PATRABAVANNІ_Ў_SFERI_PADRIKhTOЎKІ_KADRAЎ_VA_ЎMOVAKh_BESPERAPINNAI_MASTATsKAI_ADUKATsIІ.pdf | 527.27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.