Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрепенок, Владимир Анатольевич-
dc.date.accessioned2025-12-04T07:10:41Z-
dc.date.available2025-12-04T07:10:41Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationТрапянок, У. А. Міждысцыплінарны падыход у выкладанні маўленчых вучэбных дысцыплін для рэжысёраў / У. А. Трапянок // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 403-409. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 5 назв.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31814-
dc.description.abstractРасказваецца пра спецыфіку падрыхтоўкі студэнтаў кафедры рэжысуры па маўленчых вучэбных дысцыплінах. У працы прыменены міждысцыплінарны падыход, які заснаваны на сінтэзе тэарэтычных асноў і практычных навыкаў з разнастайных вучэбных дысцыплін творчага і гуманітарнага характару і які дазваляе пашырыць кампетэнцыі будучых спецыялістаў, павялічыць дыяпазон прафесійных магчымасцей студэнтаў, развіць іх аратарскія здольнасці і навыкі. Зроблены акцэнт на выкладанні вучэбных дысцыплін "Асновы дыктарскага майстэрства" і "Майстэрства вядучага" па ўласна распрацаваных праграмах, якія дазваляюць глыбей засвоіць тонкасці працы з дзейсным словам.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectрежиссураen_US
dc.subjectмеждисциплинарный подходen_US
dc.subjectдикторыen_US
dc.subjectхудожественное чтениеen_US
dc.subjectречь и голосen_US
dc.titleМіждысцыплінарны падыход у выкладанні маўленчых вучэбных дысцыплін для рэжысёраўen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.