Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/31814| Title: | Міждысцыплінарны падыход у выкладанні маўленчых вучэбных дысцыплін для рэжысёраў |
| Authors: | Трепенок, Владимир Анатольевич |
| Keywords: | режиссура междисциплинарный подход дикторы художественное чтение речь и голос |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Трапянок, У. А. Міждысцыплінарны падыход у выкладанні маўленчых вучэбных дысцыплін для рэжысёраў / У. А. Трапянок // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 403-409. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 5 назв. |
| Abstract: | Расказваецца пра спецыфіку падрыхтоўкі студэнтаў кафедры рэжысуры па маўленчых вучэбных дысцыплінах. У працы прыменены міждысцыплінарны падыход, які заснаваны на сінтэзе тэарэтычных асноў і практычных навыкаў з разнастайных вучэбных дысцыплін творчага і гуманітарнага характару і які дазваляе пашырыць кампетэнцыі будучых спецыялістаў, павялічыць дыяпазон прафесійных магчымасцей студэнтаў, развіць іх аратарскія здольнасці і навыкі. Зроблены акцэнт на выкладанні вучэбных дысцыплін "Асновы дыктарскага майстэрства" і "Майстэрства вядучага" па ўласна распрацаваных праграмах, якія дазваляюць глыбей засвоіць тонкасці працы з дзейсным словам. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/31814 |
| Appears in Collections: | 2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 75_MІZhDISTsIPLІNARNI_PADIKhOD_U_VIKLADANNІ_MAЎLENChIKh_VUChEBNIKh_DISTsIPLІN_DLYa_REZhISYoRAЎ.pdf | 533.17 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.