Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмолик, Александр Иванович-
dc.date.accessioned2025-12-04T06:45:01Z-
dc.date.available2025-12-04T06:45:01Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationСмолік, А. І. Сіналогія: да пытання аб яе метадалагічным статусе / А. І. Смолік // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 378-384. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 20 назв.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31809-
dc.description.abstractПрадстаўлены тэарэтыка-метадалагічныя падыходы да вызначэння сутнасці і праблемнага поля сіналогіі як галіны культуралагічных ведаў аб кітайскай цывілізацыі і культуры. Абгрунтоўваецца меркаванне, што навука аб культуры і цывілізацыі Кітая павінна называцца сіналогіяй як найбольш адпавядаючая сацыяльна-культуразнаўчай навуковай і вучэбнай дысцыпліне. Асноўнымі складнікамі яе зместу павінны быць веды аб гісторыі кітайскай культуры і цывілізацыі, жыцці этнасаў, рэлігіі, эканамічным і дзяржаўным будаўніцтве, мове, навукова-тэхнічных дасягненнях, мастацкай творчасці кітайцаў, іх унёску ў развіццё чалавечай супольнасці.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсинологияen_US
dc.subjectкультура Китаяen_US
dc.subjectистория Китаяen_US
dc.subjectкультурная политика Китаяen_US
dc.titleСіналогія: да пытання аб яе метадалагічным статусеen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
70_SІNALOGІYa_DA_PITANNYa_AB_YaE_METADALAGІChNIM_STATUSE.pdf671.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.