Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31801
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПисаренко, Елена Михайловна-
dc.date.accessioned2025-12-03T13:16:35Z-
dc.date.available2025-12-03T13:16:35Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПісарэнка, А. М. Мона- і мультыдысцыплінарны падыходы пры выкладанні дысцыплін лінгвістычнага модулю / А. М. Пісарэнка // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 338-343. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 4 назв.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31801-
dc.description.abstractУ артыкуле разглядаюцца мона- і мультыдысцыплінарны падыходы, аналізуецца іх роля ў вырашэнні задач лінгвістычнага кшталту, многія з якіх могуць вырашацца ў межах ведаў адной адпаведнай галіны. У сваю чаргу існуе шэраг аб'ектаў вучэбна-навуковага характару, якія немагчыма асэнсаваць, усвядоміць без фактаў іншых галін навукі, што ў сваю чаргу спрыяе большай верагоднасці вывадаў, а таксама развіццю навуковага мыслення ў студэнтаў, творчаму вырашэнню многіх актуальных задач, звязаных з выяўленнем і апісаннем значэння і функцыі слова як у нязмушаным маўленні, так і ў мастацкім тэксце.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectлингвистические дисциплиныen_US
dc.subjectмультидисциплинарностьen_US
dc.subjectмонодисциплинарные исследованияen_US
dc.subjectлингвистикаen_US
dc.titleМона- і мультыдысцыплінарны падыходы пры выкладанні дысцыплін лінгвістычнага модулюen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.