Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31779
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛандина, Лариса Владимировна-
dc.date.accessioned2025-12-03T08:35:31Z-
dc.date.available2025-12-03T08:35:31Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationЛандзіна, Л. У. Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" / Л. У. Ландзіна // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 235-239. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв.en_US
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/31779-
dc.description.abstractМэта вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" - фарміраванне ў будучых спецыялістаў грамадзянскіх кампетэнцый. Гэта прадугледжвае не толькі засваенне пэўнай колькасці ведаў, але і ўменне імі карыстацца пры ацэнцы бягучай рэальнасці ці ў адпаведнай дыскусіі. Такі ўзровень валодання інфармацыяй абавязкова патрабуе сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей у выкладанні. На практыцы гэта можа быць рэалізавана на розных узроўнях - ад узгаднення зместу вучэбных праграм і каардынацыі выкладання дысцыплін гуманітарнага блоку да эўрыстычных пытанняў падчас лекцый і семінараў.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectистория белорусской государственностиen_US
dc.subjectсистемный подходen_US
dc.subjectмежпредметные связиen_US
dc.subjectистория Беларусиen_US
dc.titleПрымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці"en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.