Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/31779
Title: Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці"
Authors: Ландина, Лариса Владимировна
Keywords: история белорусской государственности
системный подход
межпредметные связи
история Беларуси
Issue Date: 2025
Citation: Ландзіна, Л. У. Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" / Л. У. Ландзіна // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 235-239. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв.
Abstract: Мэта вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" - фарміраванне ў будучых спецыялістаў грамадзянскіх кампетэнцый. Гэта прадугледжвае не толькі засваенне пэўнай колькасці ведаў, але і ўменне імі карыстацца пры ацэнцы бягучай рэальнасці ці ў адпаведнай дыскусіі. Такі ўзровень валодання інфармацыяй абавязкова патрабуе сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей у выкладанні. На практыцы гэта можа быць рэалізавана на розных узроўнях - ад узгаднення зместу вучэбных праграм і каардынацыі выкладання дысцыплін гуманітарнага блоку да эўрыстычных пытанняў падчас лекцый і семінараў.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/31779
Appears in Collections:2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.