Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/123456789/31779| Title: | Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" |
| Authors: | Ландина, Лариса Владимировна |
| Keywords: | история белорусской государственности системный подход межпредметные связи история Беларуси |
| Issue Date: | 2025 |
| Citation: | Ландзіна, Л. У. Прымяненне сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей пры выкладанні вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" / Л. У. Ландзіна // Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств : материалы научно-методической конференции профессорско-преподавательского состава учреждения образования "Белорусский государственный университет культуры и искусств" (Минск, 1 февраля 2024 г.) / Белорусский государственный университет культуры и искусств ; редкол.: Н. В. Карчевская [и др.]. – Минск, 2025. – С. 235-239. – Загл., резюме бел., англ. – Библиогр.: 3 назв. |
| Abstract: | Мэта вучэбнай дысцыпліны "Гісторыя беларускай дзяржаўнасці" - фарміраванне ў будучых спецыялістаў грамадзянскіх кампетэнцый. Гэта прадугледжвае не толькі засваенне пэўнай колькасці ведаў, але і ўменне імі карыстацца пры ацэнцы бягучай рэальнасці ці ў адпаведнай дыскусіі. Такі ўзровень валодання інфармацыяй абавязкова патрабуе сістэмнага падыходу і міжпрадметных сувязей у выкладанні. На практыцы гэта можа быць рэалізавана на розных узроўнях - ад узгаднення зместу вучэбных праграм і каардынацыі выкладання дысцыплін гуманітарнага блоку да эўрыстычных пытанняў падчас лекцый і семінараў. |
| URI: | http://hdl.handle.net/123456789/31779 |
| Appears in Collections: | 2024 - Проблемы и перспективы развития высшего образования в сфере культуры и искусств |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| 44_PRIMYaNENNE_SІSTEMNAGA_PADIKhODU_І_MІZhPRADMETNIKh_SUVYaZEI_PRI_VIKLADANNІ_VUChEBNAI_DISTsIPLІNI_GІSTORIYa_BELARUSKAI_DZYaRZhAЎNASTsІ.pdf | 522.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.