Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3091
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНидал, Аль-Ахмад-
dc.date.accessioned2014-05-06T11:04:21Z-
dc.date.available2014-05-06T11:04:21Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationНідал, А. Бібліятэчна-інфармацыйны маркетынг: гістарычны аспект / Аль-Ахмад Нідал // Культура Беларусі: спадчына і сучаснасць : тэзісы дакладаў на навуковай канферэнцыі (18-19 красавіка 1996 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 1997. - С. 75-78.ru_RU
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/3091-
dc.description.abstractБиблиотечный маркетингru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherБГУКИru_RU
dc.subjectбиблиотечный маркетингru_RU
dc.subjectмаркетинг библиотечныйru_RU
dc.subjectбиблиотечно-информационный маркетингru_RU
dc.titleБібліятэчна-інфармацыйны маркетынг: гістарычны аспектru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Культура Беларусі: спадчына і сучаснасць

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BІBLSHTE'CHNA-ІNFARMACYIYNYI MARKETYING GTSTARYICHNYI ASPEKT.pdf307.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.