Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/3091
Title: Бібліятэчна-інфармацыйны маркетынг: гістарычны аспект
Authors: Нидал, Аль-Ахмад
Keywords: библиотечный маркетинг
маркетинг библиотечный
библиотечно-информационный маркетинг
Issue Date: 1997
Publisher: БГУКИ
Citation: Нідал, А. Бібліятэчна-інфармацыйны маркетынг: гістарычны аспект / Аль-Ахмад Нідал // Культура Беларусі: спадчына і сучаснасць : тэзісы дакладаў на навуковай канферэнцыі (18-19 красавіка 1996 г.) / Беларускі дзяржаўны ўніверсітэт культуры і мастацтваў. - Мінск, 1997. - С. 75-78.
Abstract: Библиотечный маркетинг
URI: http://hdl.handle.net/123456789/3091
Appears in Collections:Культура Беларусі: спадчына і сучаснасць

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BІBLSHTE'CHNA-ІNFARMACYIYNYI MARKETYING GTSTARYICHNYI ASPEKT.pdf307.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.