Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/123456789/29440
Title: Станаўленне дыялектычнай метадалогіі Гегеля: асноўныя фактары і характэрныя рысы
Authors: Бабко, Аркадзь Іванавіч
Keywords: диалектическая методология
стили мышления
эстетический идеал
синтез (философия)
единство противоположностей
немецкая классическая философия
Issue Date: 2024
Publisher: БГУКИ
Citation: Бабко, Аркадзь Іванавіч. Станаўленне дыялектычнай метадалогіі Гегеля: асноўныя фактары і характэрныя рысы / А. І. Бабко // Культура. Наука. Творчество = Культура. Навука. Творчасць = Culture. Science. Arts : XVIII Международная научно-практическая конференция, посвященная Году качества (Минск, 16 мая 2024 г.) : сборник научных статей / Белорусский государственный университет культуры и искусств, Белорусская государственная академия музыки, Белорусская государственная академия искусств ; [редкол.: Н. В. Карчевская (отв. ред.) и др.]. - Минск, 2024. - [Вып. 18]. - С. 11-15. - Библиогр.: 6 назв.
Abstract: Вывучэнне напоўненага драматычнымі калізіямі працэсу фарміравання дыялектычнай метадалогіі Гегеля можа і павінна паспрыяць эфектыўнаму яе ўжыванню ў духоўным жыцці чалавека і чалавецтва. Станаўленне гегелеўскай дыялектыкі адзначана магутным уплывам Вялікай французскай рэвалюцыі, супярэчлівы характар якой яна перадае тэарэтычнымі сродкамі. Першапачатковыя парасткі дыялектычнага мыслення ў Гегеля выяўляюцца ў вострай крытыцы аднабаковых формаў духоўнага жыцця, у якіх скажаецца яго паўната і багацце. Згаданая крытыка вядзецца ім спачатку на грунце антынамічнага стылю мыслення, які пераадольваецца ў працэсе яго даследаванняў на аснове ідэі дынамічнага адзінства супрацьлеглых пачаткаў. Найбольш дзейсную форму рэалізацыі дадзенай ідэі Гегель здолеў разгледзець у канчатковым выніку ў тэарэтычным паняцці і філасофскім мысленні.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/29440
Appears in Collections:(18) Культура. Наука. Творчество. Вып. 18

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2_stana_lenne_dyyalektychnaj_metadalog.pdf200.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.